tisdag, september 25, 2007

En biltur...

Inspirerad av en bloggare som bor på den underbaraste platsen i Sverige Lantliv i Höga Kusten så visar jag också min bilväg idag. Inte alls lika vacker eller lika inspirerande men ändå bilder fr min bilresa...

Bilen packad och klar

På väg ut mot stora vägen
Route 55
Björndammen med cafét nere vid sjön svischar vi förbi
Utkanten av Strängnäs
Letade efter dina hästar fru Höga Kusten ;)
Eget badhus?!
Skolan är därframme, den vita byggnaden, mittemot ligger ångbåtsbryggan
Det här ser vi vid sidan av skolan
En skön promenad med hundarna med början på Visholmen
Den enda bro som var i närheten av din fru Höga Kusten var denna över Mälaren mot Enköping:

4 kommentarer:

  1. Tackar för Strängnäs-trippen, frun :)

    Kram på're!
    Flisan.

    SvaraRadera
  2. Sörmland är vackert! Jag njuter varje dag jag är ute och åker. :-)

    SvaraRadera
  3. Nej men titta där är ju resan. Inte så pjåkigt ändå! Verkar vara en urgullig stad Strängnäs. Åh håll utkik efter killarna (Hästarna), det ska vara en stor islandshästgård i STrängnästrakten. En svenska och en Islänning som driver den. tack för titten!Och bron är ju nästan lik - men säkert några gånger större på bredden!

    SvaraRadera
  4. Det var inte så längesedan vi var i Höga Kusten och körde på den bron.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.