onsdag, december 26, 2007

En annan dag...


Julen var underbar, lugn och skön, med god mat och dryck i lagoma mängder. Tomten var extrasnäll i år och alla blev nöjda. Kära mannen fick agera tomte hos grannarna och det var nog en helt ny variant av tomte som visade sig hos dem. Barnen gillade honom trots utstyrseln för de både satt i famn och kramade tomten *skrattar*.


Vi la ribban högt denna jul och har tagit en långpromenad varje dag. Behövdes nog för att döva samvetet efter all mat och tvtittande ;).


Idag blir det bio och en matbit på stan. Ska även mobilisera kraft för att ta mig in till Stockholm i veckan. Har inte glömt mellandagshysterin så vi får väl se om jag kan hitta en liten lugn fläck för möten med gamla vänner *skrattar*.


Tack alla ni goa kända och okända som kommenterat mitt julinlägg. En stor kram till er alla!

12 kommentarer:

  1. Jag ska också ladda för en sväng till huvudstaden den här veckan. Men det har sin tjusning också med alla människor, jag tycker det...och sedan är det så skönt att komma hem igen! God fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Kikar in och önskar dej en god forsättning.Kramar till dej!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att fortsättning på den sköna julen fortsätter.Jag håller med dig i ditt förra inlägg.Vi äger bara denna dag och den får det innehåll vi ger den.Ha en härlig dag i trängseln ;)

    SvaraRadera
  4. Den tomten hade gärna fått komma till oss :)

    Nu blir jag nyfiken på vad det är för film ni är och ser?! Tell me!!

    Kramisar
    Flisan.

    SvaraRadera
  5. vad skön jul ni har haft och vilken fin tomte :-)
    Jag har inte tid i veckan men du kan höra av dig iaf.
    massor med kramar

    SvaraRadera
  6. God Fortsättning och ett Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  7. Hej igen !!

    Vill ju oxå önska dig en alldeles toppen fortsättning !

    Snart är det dags för lite längre sittningar framför datorn ..och då återkommer jag , ler*

    Kramar i massor till dig !
    Katarina

    SvaraRadera
  8. Känns genom dina rader att ni har haft en vacker jul... och tomten var inte alls pjåkig!

    Sen har du som vanligt alldeles rätt.. att vara tillsammans är det minne som kommer att bära oss i framtiden! Julklappar, mat.. och lite trist stök däremellan, sådant glöms bort! O tack och lov för det..!!

    Hoppas du gör någe fynd på rean... o du har väl tagit på dig vassaste armbågarna??

    En efterjulkram... stor sådan!

    SvaraRadera
  9. God morgon!

    Passar bra att skippa stan idag, känner mig ff liite mosig och så annonserade en kompis sin eventuella ankomst idag, så vi får se *S*
    Under nyårsveckan kan jag icke alls någon dag, tyvärr.

    Nu ska jag testa att äta lite frukost, wish me luck ;)

    Kramisar å hälsa dö gajs.

    SvaraRadera
  10. God morgon på dig :)
    Hoppas du har en skön dag framför dig, blir det Sthlm i dag o shopping tro?

    Kram Katarina

    SvaraRadera
  11. Låter som en bra jul och tomten var ju urtjusig! =)

    Vad såg ni för film?

    Ha det så bra om du tar dig till Sthlm. Själv håller jag mig borta från alla affärer ;)

    Kram,
    AnnaSv

    SvaraRadera
  12. Jag skickar en kram tillbaka och en särskild kram till Tomten.
    Nicoline

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.