måndag, april 28, 2008

Helgen i bilder...








22 kommentarer:

  1. Nämmen guuu, det där mms:et glömde jag ju bort totalt i förvirringen efter det glada beskedet från Husqvarna! Tog förresten bara kort med kameran och lade snabbt in bilder på bloggen iaf. Hoppas jag kommer bli förlåten nångång. Nu ska jag titta på dina helgbilder.
    Puff och kjam från Annette

    SvaraRadera
  2. Jag blir lite smått avundsjuk på att din rabarber har kommit mycket längre... hmm. Den som väntar på nå gott...
    Vilka härliga vårbilder du visar!
    Ha nu en bra start på veckan!
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  3. Ibland behövs inga ord! Vilka vackra omgivningar!!

    SvaraRadera
  4. Men så vackert ni bor!
    Rena bullerbyidyllen!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara bilder!

    Kram,
    AnnaSv

    SvaraRadera
  6. Vilka vackra bilder du visar och såå underbart ni bor. Men du bor ju i ett leende landskap. Ha det gott! Kram kram

    SvaraRadera
  7. Hur länge ska jag skämmas och ha ågren för att jag missade att messa i torsdags?
    Kram! /Annette

    SvaraRadera
  8. ÅÅÅhh, så härligt ni ser ut att ha det hemma hos er....."löv the hink and blombukett!!!"

    Ha en skön Måndag!

    :O)

    SvaraRadera
  9. Å, nu kan jag andas ut!
    Ken leee tolibo dibo daucho!!!
    Puffar och kjamar!

    SvaraRadera
  10. Jag har nog sagt det många gånger förr, men jag säger det igen - du bor så vackert så det nästan gör ont i hjärtat!
    Vilken natur!

    Varmaste kramar!

    Lotta

    SvaraRadera
  11. Oj så glad jag blev av din kommentar! Bara ta till dig av inspirationen, den är ju helt gratis. Ha det bra!

    SvaraRadera
  12. Jag har skrivit kommentarer många gånger tidigare, men de har försvunnit. Nu vet jag varför. Fina bilder. Vacker gård med de gula husen.
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Halloj där och gott att höra ifrån dig...(måste erkänna att jag varit en "dålig bloggare" ett slag och haft massor av annat att göra...min svärfar som närmar sig slutet är en seg man, gammal hamnarbetare o sjöman och vi har suttit där i timmetal...) Så ni tjuvstartade våren redan i torsdags med sådan värme...vi har väntat tills idag...varmt och nästan lite kvalmigt har vi haft det...men så gott det varit...
    Vilka härliga bilder du visaroch ser nästan ut som du åkt pråm i Holland eller nått...
    Jag finns som sagt här om än lite sporadiskt i intervaller...

    Massa kram från Malin

    SvaraRadera
  14. Mmmm, visst var det härligt väder? En stor vårkram på dig, vännen!!!

    SvaraRadera
  15. Du ser ut att ha haft en mysig helg.Många fina bilder.Häftigt med murklan....plockar du dom också?
    Ha en skön vecka nu!
    Kram/Gunn

    SvaraRadera
  16. Men se på attan har ni hittat en stenmurkla!!!!!!!!
    Matte håller stenkoll i år på all plockad svamp (fast säsongen bara börjat)
    Hon säjer att tills i dag har vi hittat 560 stenmurklor och ännu är det inte över med dom!
    gISSA OM JAG FÅR SLITA SOM SVAMPHUND NU!

    SvaraRadera
  17. Vilka vackra bilder från dina trakter, och maken din han donar och fixar på backen, det gör min också när våren kommer!
    Och så har du hittat en murkla! Jag måste iväg och spana om det finns några på mitt ställe, men jag nöjer mig med att titta på dem, har blivit uppskrämd att de innehåller gift som kräver flera omkok......joo, jag hoppar över, även om de säkert är riktigt delikata!
    Fler härliga dagar väntar......jippie!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  18. Jag såg den där vackra hinken idag på... kommer jag inte ihåg nu. Men det skulle ju stå "Elisabeths" på den... och fyllas med allsköns vackra ting på balkongen på Gustav garvares gata!! Hur hamnade den hos dig?

    Kram vännen...

    SvaraRadera
  19. Vilka härliga bilder! Våren är underbar!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  20. Ser verkligen ut att ha varit en skön och mysig helg! Kram!

    SvaraRadera
  21. Underbar helg...vacker och skön. Är det en murkla som tittar upp där eller en liten gnagare?

    SvaraRadera
  22. Såna härliga bilder som innehåller mycket förväntan. Det blir en bra sommar!!! Kramar Birgitta

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.