torsdag, juni 24, 2010

Tufft jobb...


Kära mannen har haft fullt upp med bastubygget förra helgen. Jag såg även till att han fick in en extra arbetsdag innan midsommar. Idag var det riktigt varmt här hos oss, temperaturen var upp mot +25 och inte ett moln på himlen. Vi fick trots det en rejäl arbetsdag. Det var dock inte helt lätt övervaka arbetet i den starka solen.

Jag fick se till att ha vätskenivån i balans för att inte kroppen skulle fara illa av arbetet i värmen...
Vi kommer att ha gäster i morgon, både på sillunch och grillmiddag, men de övriga dagarna är det plikten som kallar för kära mannen, d v s bastubygget ;).

Vill passa på och önska er alla en riktigt trevlig midsommar!

4 kommentarer:

  1. Den vätskekontrollen ska jag också anamma, haha. Vilken snäll arbetsgivare du är som ger ledigt på midsommarafton iallafall ;) Trevlig helg!!

    SvaraRadera
  2. Det är ordning på dig! Jag skulle väl gå på kurs hos dig har jag en känsla av!

    Vätskekontrollera väl idag, jag ska göra mitt bästa.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Helt rätt med vätskekontroll! Det ser verkligen njutbart ut hos dej!

    Oj, så det har avancerat med bygget!

    Önskar dej en riktigt skön och fin midsommar!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Vilket projekt ni har på gång!!! Det kommer säkert att bli helt underbart! Bra att din man får lite god vätska i sig....... vill önska dig en fortsatt fin midsommarhelg! Kram fr C

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.